Гурткова робота
1.«Від піщинки до краплинки» (ранній вік)
Мета: за допомогою ігор з піском та водою розвивати дрібну моторику рук, координацію рухів; активізувати словниковий запас дітей та удосконалювати комунікативні навички у дітей.
2. «Модні витребеньки» (молодший та середній дошкільний вік)
Мета: формування творчої компетенції дошкільників; вчити оригінально та творчо створювати композиції з різних матеріалів; розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву, фантазію, образне мислення.
3. «Екологічна стежина» (старший дошкільний вік)
Мета: розширювати знання дітей про територію дитячого садка, її природні об’єкти; ознайомлювати з об’єктами живої природи, особливостями екологічної стежини; навчати бачити та розуміти ознаки пристосування до умов існування рослин; закріплювати назви дерев, що ростуть на території дитячого садка; навчати орієнтуватися в просторі; розвивати спритність та увагу; формувати основи екологічної свідомості, культури; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього світу.
4. «Арт – колаж» (середній та старший дошкільний вік)
Мета: сприяти розвитку дрібної моторики, і як наслідок – розвитку мовлення та розумових здібностей. Арт-терапевтичні вправи поліпшують емоційний стан дітей: гіперактивних – врівноважують, скутих – розслаблюють, тривожних – заспокоюють, агресивних – втихомирюють. Заняття дарують незабутні хвилини польоту фантазії та уяви, розкривають творчий потенціал дитини.